Vin, födelsedagsfirande, vin och lite mer vin

Barnledig helg igen! Jag började helgen med att jobba in ett par timmar på flexen innan jag åkte hem till Åsa för mysfredag. Mysbyxor på, film, pizza och vin... Kan inte bli bättre!




Idag sov vi ut ordentligt innan vi slappade med en ansiktsmask. Sen blev det dags att göra sig ordning och bege sig mot stan för att fira min farbror som fyllt år. Efter god mat, vin och trevligt sällskap är vi nu på väg hem igen. Nu är frågan ska man följa planen och åka hem och slappa med ett glas vin eller hem till mamma och pappa och umgås med syskonen och fortsätta med vindrickandet... Som ni hör så är vinet obligatoriskt!

Skulle vara skönt att slänga i sig ett par sömntabletter och bara sova. Vågar inte ta dom när jag har Bella så man får ju passa på när man är barnledig!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0