Då var det dags igen

Då var det dags för vab igen! 

Isabella har dragit på sig något virus och hennes hosta i natt var inte att leka med. Men efter ett besök på vårdcentralen har vi nu fått en annan hostmedicin som jag håller tummarna ska hjälpa. 
Får nog räkna med att stanna hemma resten av veckan. Problemet blir hur jag gör med alla mina bokningar... Idag lyckades jag lösa med hjälp av Bellas pappa när jag ska till Cancerrehab. Men imorgon har jag lymfbehandling och torsdag sjukgymnastik. Lymfbehandlingen skulle hon kunna följa med på om hon är någorlunda pigg men sjukgymnastiken är det nog bara att avboka. 
Livet som ensamstående mamma är inte alltid lätt speciellt när man försöker rehabiliteras samtidigt. Jag hatar att vara beroende av andra för att få det att gå ihop men det är något jag måste släppa för så ser livet ut nu. 

Nu in till samtalskontakten på Cancerrehab för att prata om allt kaos i mitt liv... 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0