Träning och telefondate

Idag var det vattengympa med mamma igen. Det är så mycket krångel bara man ska kunna åka och träna. Pappa kommer hem till mig för att natta Bella och stannar tills jag kommer hem igen. När jag jobbade 50% kunde jag träna lite innan jag hämtade Isabella eftersom att det ingår i min rehab, men nu mera är det raka vägen till förskolan för att hinna hämta i tid.
 
Hur som helst... Vattengympa blev det i alla fall och även om majoriteten är runt pensions åldern så är det bra träning av hela kroppen. Att det även är bra för mitt lymfödem eftersom vattnet ger kompression skadar ju inte heller. Jag känner mig väldigt ofta osäker och otrygg bland folk jag inte känner och på ett gym är inte ett undantag utan snarare är känslan starkare där. Men på vattengympan är det inte riktigt samma sak så det är skönt.
 
Nu blir det telefondate med Åsa i vanlig ordning!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0