Nytt försök på 75%

Första dagen att jobba 75% igen. Vi gör ett nytt försök helt enkelt och hoppas på det bästa. Förra gången fick jag gå tillbaka till 50% men har bestämt mig för att den här gången måste det gå. Att vara ensamstående mamma och dessutom deltidssjukskriven gör ju inte plånboken så tjock, milt uttryckt.  Även om det inte märks den här lönen så gör det förhoppningsvis det på nästa. 


Men gud så trött jag är! Märker verkligen av dom här 2 timmarna, konstigt men sant. Det krånglar ju till det lite med att hinna med sjukgymnastik, lymfbehandlingar mm. men det får jag lösa på något sätt helt enkelt. Nu är jag i alla fall på väg till förskolan för att hämta hem Isabella. Sen står städning och middag på schemat. 
Jag har redan en inbokad telefondate med fina Åsa ikväll. Antidepressiva och ångestdämpande tabletter, vin och Åsa, kan göra en väldig skillnad kan jag lova.
Alla borde ha en Åsa och lite vin!

Åse
2017-02-13 @ 20:41:34

Ha en super mysig kväll!!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0