Helgens up and downs

Helgen spenderade jag och Isabella hos min bror med familj i Västerås.
Barnen har lekt, busat och bowlat, medan vi vuxna har hunnit prata ordentligt och njutit av god mat och lite vin efter barnen har somnat. Senaste åren har det inte varit så mycket kontakt mellan oss för båda har ju fullt upp med sitt så det var skönt att få lite tid att återkoppla igen!
Blev inte mycket fotande dock men några bilder knäppte jag i alla fall.   
 
 
Tror att det var bra för både mig och Isabella att komma bort lite och göra något annat. Att kunna lämna problemen hemma och bara koncentrera sig på nuet och dom som finns omkring en ett tag gör väldigt mycket.
Verkligheten kom dock som ett knytnävslag i magen direkt när jag kom hem...
Det korta förhållande jag nyss kommit ur gör fortfarande väldigt ont att tänka på och
jag har svårt att släppa taget.
Ett krossat hjärta tar tid att pussla ihop och igår kväll kändes det som jag föll tillbaka till ruta 0. Men det är väl bara att ta sig upp igen. Jag vet att det inte kommer kännas så här för alltid även om det är en klen tröst just nu.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0