På rätt väg

Det var länge sedan jag skrev nu och mycket har hänt.
 
När Isabella var invänjd på dagis så sa min kropp ifrån. Jag kunde inte längre spinga ifrån cancern psykiskt utan bliv tvunge att ta tag i det. Jag blev sjukskriven i början av hösten och i april började jag jobba igen fast på 25%.
Det ser ut som att jag kommer att börja jobba 50% när jag går på semester.
 
Jag arbetar med mig själv mycket just nu, mentalt. Jag behöver hitta vem jag är idag efter allt som hänt. Vem är jag, vad vill jag, vad är mina drömmar om framtiden. Jag känner ett lugn idag som jag inte har haft på länge och kan leva mer i nuet. Jag mår bättre och bättre skulle jag säga.
 Jag har många saker på gång just nu men inte som jag är redo att dela med mig av ännu...
 
Jag ska försöka skriva mer här på bloggen, det är så roligt att kunna titta tillbaka på senare!
Men ska inte lova för mycket...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0